A Budaörsi Telekuckó beköltözött a város 3D-s ügyfélszolgálatára. Pontosabban, az egyik ügyfél-kiszolgáló helyen (a Telekuckó feliratú pultnál) a Templom tér 15-ben működő Telekuckó munkatársai a nyitva tartás idején virtuálisan is fogadni tudják az avatarokat, az elektronikus hasonmásként megjelenő ügyfeleket. Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy a Telekuckó ilyen módon is segíteni tud az elektronikus szolgáltatások használatában. Például a pulton látható tájékoztató táblára kitehetők az alkalmazások és elmagyarázható azok használata. Miért érdekes ez a lehetőség az offgrid életmód szempontjából?
Azért, mert a Telekuckó munkatársa, vagy a mellette lévő további kiszolgáló helyek munkatársa - fizikai valójában - akár otthon is lehetne éppen és ugyanúgy fogadhatja az ügyfeleket. A távmunka az offgrid életmód melletti jövedelemszerzés egyik nagyon fontos lehetősége. A távmunkák többségéhez nem szükséges 3D-s alkalmazás. Az ilyen szolgáltató rendszerek bővítik a szóba jöhető távmunka lehetőségeinek körét. Mindenki számára elérhető, aki valamiben segíteni tud embertársainak, s ez a segítség elektronikus úton megadható. Elsődlegesen a tudás, tapasztalat átadásáról van szó élőszóban, írás, képek, videó, bemutatható modellek formájában, vagy mindezek kombinációjával.
Utolsó kommentek