A képen jól látható, hogyan egyenlítik ki az alagsor falai a terep egyenetlenségeit. A ház sarkainál lesznek falai az alagsornak, ezek rácsait (frame) láthatjuk készen, majd külső faburkolatot kapnak. E falakon, s a betontalpas oszlopokon, s a rájuk kerülő gerendákon nyugszik majd a padló, a képen kb. szemmagasságban. Már a mostani hétvégén felkerülhetnek a padló alapjául szolgáló nagy lapok (subfloor). Addig el kell csinálni a tartóoszlopok betontalpait, fel kell tenni a fő- és keresztgerendákat. Egy részüket már beszereztük, de egy nagyobb részt még meg kell vennünk addig.A kisteherautó eddig nagyon jó szolgálatokat tett. Sódert és faanyagot szállítottunk tonnaszámra, s nem sértődött meg a nagy súlyoktól.
Még a beszerzések elején történt, hogy Andris négy kerék meghajtáson és felezőben hagyta az autót az üzletben (Home Depot), s én vittem haza a nehéz szállítmányt ebben az üzemmódban (30 km, fel a hegyre, dimbes-dombos úton), azt hittem megőrülök, úgy zúgott, erőlködött (gondoltam a nagy súlytól). Nem ismertem még ezeket a hangokat. Alig ment az autó (50-60 km/h-t sem tudtam elérni), azt hittem le fog robbanni. Egészen beleizzadtam. Mari is izgult mellettem. Andris nagyot nevetett, amikor elmeséltem az esetet. Többet nem fordult elő, mert megtanultam ezeket a dolgokat is. Tanulgatunk, tanulgatunk. Számos esetben van iéyen helyzet, amikor valamit még nem ismerek, de azért mennek a dolgok.
Utolsó kommentek