Hogyan lesz a sártengerből (hogy mire számíthatnánk, ha nem burkolnánk az utat, jól mutatja ez a a két videó: videó1, videó2) járható út? Érkeznek egymás után az amerikai filmekből ismert hatalmas billenős teherautók (lásd a képen és a videókon: videó) a cinder nevű "lávakaviccsal" megrakva. Tucatnyi fuvarra lesz szükség, amíg a Mesefalu főutcája megépül. Az autóóriások terhüket az út elején, a Mesefalu bejáratánál szórják le, már egész kis hegyet halmoztak fel eltorlaszolva az utat. A markoló innen viszi tovább az út másik végére, ahol éppen tart és egyben jól le is tapossa a felületet. De lesz majd hengerelés is, hogy ne maradjon vályú a keréknyom-vonal után.
Már megsejthető, milyen lesz az erdei út, miután egyre jobban kitapossa a markológép (lásd a videón is). Nehéz volt ezt elképzelni, amikor az első lépéseket tettük meg az áthatolhatatlannak látszó dzsungelben. A terep napról napra változik. Ha ezt a felületet még lehengerlik és rájön a finomabb réteg, akkor akár még füvesíteni is lehet. Nem lesz olyan nagy a forgalom, hogy ne nőne ki valamennyi fű.
Utolsó kommentek